בס"ד  דלתות פנים פולימר

בס"ד
דלתות פנים פולימר

דלתות פנים מעוצבות

דלתות פנים מעוצבות

מעוניינים לרכוש דלתות פנים מעוצבות לבית, למשרד או לכל מקום אחר?
אם כן, כדאי לכם להכיר את חברת דור ודור, החברה המובילה בארץ בתחום דלתות פנים.
החברה מייבאת ומתקינה מבחר עצום של דלתות פנים.
בין השאר, החברה משווקת דלתות מעוצבות בשלל גוונים וטקסטורות, וניתן להזמין גם דלתות פנים לפי מידה – פתרון מושלם לעיצוב אלגנטי וייחודי של הבית או העסק.

מבחר דלתות באיכות גבוהה

חברת דור ודור נוסדה בשנת 2007 ומשווקת מבחר דלתות פנים מעוצבות באיכות גבוהה ביותר, ובהתאמה לתקנים המחייבים בשוק המקומי.
ניתן לרכוש דגמים של דלתות פנים מעוצבות העשויות מקשה אחת בגימור שלייף או למינטו, ויש עוד דגמים רבים אותם ניתן לראות בקטלוג באתר ובאולם התצוגה.

שווה קריאה

דלתות פנים לפי מידה

מעוניינים לשפץ את הבית ומתכננים פתחים גדולים בין החדרים? ובכן, כיום ניתן להזמין דלתות פנים לפי מידה מדויקת ובהתאמה לגודל הפתח בבית, פתרון חדשני ויעיל המתאים ללקוחות רבים.

דלתות עם משקוף פולימר

כחברה מובילה בתחומה, אנו מציעים דלתות פנים איכותיות העומדות בכל התקנים הנדרשים, ומתקינים משקוף פולימר המבטיח סגירה הרמטית של הדלת בנוחות מרבית.

דלתות פנים איכותיות

חברת דור ודור הוקמה בשנת 2007 וחרטה על דגלה את נושא המצוינות והשירות המעולה. החברה מייבאת ומשווקת מגוון דגמים איכותיים של דלתות פנים.

דלתות פנים אטומות לרעש

מעוניינים לרכוש דלת פנים עמידה ומעוצבת המבטיחה איטום יעיל נגד רעשים? חברתנו משווקת מגוון דגמים מעוצבים של דלתות פנים אטומות לרעש, ישנם דגמים בעיצוב כפרי, מודרני ועוד.

דלתות פנים צבעוניות

דלתות צבעוניות משדרגות את הדירה או העסק, תורמות לעיצוב מרהיב ויוקרתי, ומוסיפות צבע לחיים. ניתן לבחור דלתות צבעוניות בהתאם לגוון הקירות במבנה ובהתאמה מושלמת לקונספט העיצוב הרצוי.

דלתות פנים נגד מים

כדאי לדעת כי החברה מוכרת דלתות פנים עם אחריות ארוכה, עד שבע שנים, נגד נזקי מים וכנגד נזקים העלולים להיגרם ממזיקים שונים כגון תולעי עץ וכיוצא בזה.

צרו עימנו קשר: 072-2657827 ונציג מטעמנו יגיע עד אליכם ללא כל התחייבות! או השאירו פרטיכם בטופס