בס"ד  דלתות פנים פולימר

בס"ד
דלתות פנים פולימר

דלתות פנים קו אפס: כיצד ניתן להתקין עליהן מזוזות?

דלתות פנים קו אפס: כיצד ניתן להתקין עליהן מזוזות?

דלתות פנים קו אפס בעלות משקופים נסתרים נחשבות כיום לאחד הטרנדים השכיחים ביותר בעיצוב הבית.
הן מספקות מראה נקי המשתלב בהרמוניה בחלל, מותאמות לעיצוב מודרני מינימליסטי ומסייעות ביצירת תחושה של מרחב פתוח ואוורירי.

היתרונות של דלתות אלו רבות ומגוונות, החל מהחומרים השונים המרכיבים אותן, כדוגמת עץ או PVC, בידוד אקוסטי בו הן מתאפיינות, דרך מנגנוני נעילה מוקפדים ועד לעיצובים מרהיבים במיוחד.

לצד הפופולאריות של דלתות קו האפס אשר הולכת וצוברת תאוצה משנה לשנה, אחת השאלות שעולות מצד הלקוחות הדתיים, שומרי מסורת או יהודים נוספים, היא 'כיצד ניתן להתקין על גביהן מזוזות, על אף היותן מוטמעות בצורה מדויקת ואחידה על גבי המשקוף'?

כדאי לדעת כי האפשרות המומלצת ביותר להתקנת מזוזות הן על גבי דלת אפס, קרי דלתות המגיעות במקשה אחת עם משקוף הדלת. זוהי אלטרנטיבה מצוינת הן ברמה האסתטית והן ברמה ההלכתית, המספקת פתרון מצוין לכל בית יהודי.
עם זאת, חשוב לציין כי התקנה שכזו דורשת עבודה מקצועית ויסודית עד רמת הפרטים הקטנים, שכן בהיעדר משקוף בולט שעליו ניתן להתקין את המזוזה באופן המסורתי, יש צורך בעבודה
מדויקת עד רמת המילימטר.

על מנת לוודא כי אכן האופציה בה בחרתם אכן תופסת ברמה ההלכתית, כדאי להתייעץ עם רב או בעל מקצוע מוסמך בעל ניסיון בהתקנה מזוזות על דלתות אפס. סביר להניח כי התייעצות מוקדמת עם גורם תעניק לכם את הפתרון הפרקטי והאיכותי ביותר.

חברת DOOR ודור גאה לקחת חלק מרכזי בשמירה על המסורת היהודית ארוכת השנים.
ברשותנו מבחר רחב של מזוזות שקועות לדלתות קו אפס המותאמות לכלל סוגי הלקוחות והטעמים האישיים, יחד עם דלתות הניצבות בקידמת הבמה העיצובית תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק, ובמחירים אטרקטיביים.
אם אתם מצויים לפני חנוכת בית חדש או מעוניינים להתקין מזוזות חדשות, נשמח לעמוד לרשותכם עם מבחר רחב של מזוזות שקועות ומעוצבות המיועדות לדלתות פנים קו אפס.
ובנימה אישית –שהקב'ה יברך אתכם !

צרו עימנו קשר: 072-2657827 ונציג מטעמנו יגיע עד אליכם ללא כל התחייבות! או השאירו פרטיכם בטופס